Projektujemy i wykonujemy w pełni funkcjonalne strony docelowe (landing page, strona lądowania, strona produktowa, micropage, microsite, mikro-strona).
Landing Page jest to strona na którą trafia Twój potencjalny Klient po kliknięciu w reklamę. Prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika;
- Jeden dobrze zaplanowany cel;
- Zwrot skłaniający do wykonania akcji, np. Wypełnij formularz, Kup teraz;
- Krótkie i zwięzłe teksty pisane językiem korzyści, opracowane przez Copywritera.
Głównym celem strony docelowej jest konwersja, tak jak ma to miejsce w każdej kampanii e-marketingowej. Konwersja jest to współczynnik który określa nam jaki procent osób które odwiedziły mikro-stronę wykonało konkretną akcję, na przykład:
- rejestracja w serwise,
- pozostawienie danych kontaktowych,
- zapisanie się do newslettera na listę subskrynentów,
- powiadomienie znajomych o akcji, o ofercie zamieszczonej na stronie docelowej,
- zapoznanie się z konkretną ofertą, usługą lub produktem danej marki,
- odbiór kodu rabatowego - zakup w cenie promocyjnej,
- wzięcie udziału w konkursie.
Podczas prowadzenia kampanii w internecie Landing Page lepiej się sprawdza niż zwykła strona internetowa. Landing Page powinna być fundamentalnym elementem wszystkich profesjonalnie prowadzonych działań e-marketingowych ponieważ:
- W dużo większym stopniu, niż zwykła strona, jest w stanie przekonać Klienta do skorzystania z konkretnej oferty firmy;
- Skupia uwagę użytkownika na jednym, konkretnym aspekcie (produkcie, usłudze);
- Zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji marketingowych w internecie, co pozwala zredukować koszty kampanii;
- Zmusza użytkowników do wykonania konkretnych akcji;
Nasze projekty stron docelowych szybko się ładują i dobrze się wyświetlają również na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) - co pozwala dotrzeć do większej ilości zainteresowanych osób.
KAMPANIA E-MARKETINGOWA Z WYKORZYSTANIEM LANDING PAGE
Mikro strona powinna być bazowym elementem całej kampanii reklamowej w internecie a potencjalni klienci mogą dotrzeć do Twojej strony docelowej poprzez:
- linki sponsorowane Google AdWords
- reklamy na portalach społecznościowych (Facebook Ads)
- akcje e-mail marketingowe
- banery internetowe na portalach i wortalach tematycznych (Onet, Wp, Google)